Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u de meest gestelde vragen.
Ik ben een ondernemer. Heb ik wel een administratiekantoor nodig?
Wat vindt de Belastingdienst ervan dat ik een administratiekantoor heb?
Als ondernemer kunt u ervan uitgaan dat de Belastingdienst meer vertrouwen heeft in een aangifte die is ingevuld door een administratiekantoor, dan in een aangifte van de ondernemer zelf. Niet alleen is de kans op controle door de Belastingdienst kleiner als een administratiekantoor uw belastingzaken regelt, u hoeft zich er ook geen zorgen meer om te maken.
Werkt Hesan met vaste prijsafspraken of op uurbasis?
Wij werken met prijsafspraken of op uurbasis. Net zoals u wenst. Als u met vaste prijsafspraken werkt dan heeft dat als voordeel dat u nooit voor verrassingen komt te staan. En werkt u liever op uurbasis omdat de werkzaamheden per maand nogal kunnen variëren, dan is dat ook prima.
Welke eenmalige gegevens moet ik aanleveren voor het opstarten van mijn boekhouding?
Hoe en wanneer kan ik mijn cijfers zien?
U ontvangt iedere maand een rapportage met uw financiële cijfers en openstaande posten van de maand ervoor. Hierdoor kunt u als ondernemer altijd worden geïnformeerd over de financiële positie van uw bedrijf. Via de online portal heeft u altijd online inzicht in de door u geüploade boekingsstukken en kunt u oude documenten indien nodig inzien.