Volg ons:

Salaris administratie

Home Salarisadministratie

Wij regelen uw administratie!

Wij verzorgen (een deel van) uw administratie geheel in overleg met u, zoals bijvoorbeeld de boekhouding, BTW-aangiften, IB-aangiften, VpB-aangiften, opstellen en deponeren van uw jaarrekening en alles wat u verder nodig acht. Voorts onderhouden wij contacten met uw advocaat, accountant, notaris en andere partijen in uw netwerk. Wij doen dit voor MKB-relaties maar net zo goed voor ZZP-ers.

Advies

Behalve dat wij de werkzaamheden uitvoeren die wij met elkaar zijn overeengekomen, denken wij ook met u mee en geven u gevraagd en zelfs ongevraagd adviezen.

Persoonlijke contact

Persoonlijke contact

Wij hechten veel aan persoonlijke contact en zijn daarom altijd bereikbaar voor vragen, advies of een afspraak.

Scherpe tarieven

Scherpe tarieven

Voor eerlijke en scherpe tarieven regelen wij de complete boekhouding, zodat u gewoon kunt focussen op uw onderneming

Overzicht

Overzicht

Krijg weer een complete overzicht in uw eigen financiële administratie, zodat u weer inzicht heeft in uw actuele cijfers.

Hieronder staat wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen

Starters

Zogenaamde ‘starters’ helpen wij op weg met raad en daad. Dat kan variëren van nuttige tips tot en met het opzetten van een goede administratie. Omdat wij bij de meeste van onze ‘starters’ zien dat met name het eerste jaar het moeilijkste is, hebben wij speciaal voor deze groep een aantrekkelijke starterskorting ontwikkeld. Deze korting komt erop neer dat wij gedurende het eerste jaar 50% korting verlenen op de gebruikelijke tarieven. In het tweede jaar verlenen wij een korting van 25%.

Kleine ondernemers en ZZP'ers

Wij kunnen putten uit jarenlange ervaring verkregen bij accountantskantoren, actuariële adviesbureaus en de belastingdienst. Hierdoor weten wij precies wat een ondernemer of zzp’er van zijn boekhouder / adviseur verlangt.Met name de kleine ondernemer heeft vaak geen tijd om de administratie bij te houden. Uitbesteden is dan verstandig, met alle voordelen van dien: voorkomen van latere problemen en nop vrijwel elk gewenst moment inzicht in de financiële gang van zaken.

Particulieren

Ook doen wij particulieren. Wij verzorgen uw belastingaangifte en zo nodig ook de bezwaarschriften. Voor particulieren geldt dat wij de aangifte bij u thuis opstellen. Dit heeft als voordeel dat ontbrekende gegevens alsnog snel beschikbaar zijn. Mocht u niet precies weten welke gegevens u allemaal nodig heeft om een goede aangifte te doen, dan kunt u via het Contact-formulier een lijst bij ons opvragen. Afspraak kan doordeweeks zowel overdag als in de avond.

Contact

    Hulp nodig?

    Neem gerust contact met ons op.
    Wij reageren zo snel mogelijk!

    eddie@hesan.nl
    0299 - 648 635

    Nieuwsbrief

    Meld u nu aan!

    Call Now Button